Monday, May 23, 2011

whats next?

hokay masa free memang banyak, sumpah banyak tapi nak buat satu post untuk blog ni memang la.. PEMALAS. tapi tak pe, aku gagah jugak la nak taip ni memandangkan memang tengah boring.

kenapa boring?

hmm bukak facebook je tengok yang online tinggal bape kerat je kot. semua dah sambung belajar. dak2 form 6, Uitm, matriks and even some kids yang dapat scholarship pun dah berambus awal2. jeles tu memang ade bro sebab diorang dah melangkah satu tapak, aku ni, semakin terbenam kaki dekat tanah. standing at the same freaking spot looking at people around me start their new chapter in life.

so aku ni bile lagi?

haha okay let me explain lah ye. matrik, dapat kuala pilah nun, ipta? dapat, Uitm puncak alam asasi sains tapi aku tolak kedua-duanye sebab dapat tajaan mara. MARA watlekje bagi tahu keputusan, program A-level, pergigian, kolej teknologi timur, Jun 2011.

haiyo memang tergelak jugak tengok. tarikh tu tak leh bla. ingat nak main teka-teki? nama kolej teknologi timur pun aku tak pernah dengar. my mom starts to make jokes said maybe the collage is somewhere in the middle of PANTAI TIMUR? hmm memang aku nak la kan pergi sane. memang nak. =.='

google tengok2 dekat sepang. so buat le research about the collage. so i will study Cambridge A-level. fuyooo Cambridge tuh. fly LONDON ke ni. Pale abah ko. i will be flying to india. kalau tak ada masalah lah. i knew this since the interview pun. so watlek je la. tak kisah.

so sekarang tunggu surat mara. tunggu tarikh sebenar nak belajar. tunggu otak ni hilang karat sebab dah lupe dah segala Bio, Chem, even Physics. Maths tak payah cite.

so now i start to reading blogs about people's life stydying in India. fulamak nak nangis bace. kena though. macam la aku ni though sangat. hmmm tak pe lambat lagi ye nak singgah india tuh.

blog kakak ni banyak membantu aku imagine how the hell India really is.

intanberlian

credit to Adila yang bagi link walaupun ake dah jumpe dulu. HAHA so at the side corner ade column nak tahu pasal india? okay i read every single one of it malam semalam sampai pukul 5 pagi. semangat lak ai. sebab cite akak ni lebih best kot dari drama korea? haha maybe

this post just me telling you guys what are the things keep bugging my mind these couple of weeks. okay i miss my friends yang dah pergi belajar. good luck okay? lepas ni aku pulak weyh. weyh. weyh.

No comments: