Sunday, July 3, 2011

One Step Further


Sooo whats up guys?

okay actually just wanna tell dah masuk kolej KTT dah :) Dah 4 hari di sana dan baru habis orientasi semalam (jumaat) . so yes, im moving one step further in my life and im excited about it.
now, ape nak cerita hah? macam korang kesah pulak kan. okay. im just gonna tell how is it okay. like physically. not my emotions.

Kolej Teknologi Timur (KTT) terletak dekat Sepang. So tak lah jauh mane dari Seremban. dalam 40 minit smpi lah. dengan speed bapak aku bawak kete mungkin 30 minit (sape yang pernah naik kete bapak aku bawak je tahu perasaan nye mcm mne hehe) . Aku under MARA untuk study dentistry. Di maklumkan disini aku bukan bound dengan Czech atau Poland. Tapi Australia atau New Zealand. kan dah cakap mara ni kelakar bab2 prank nih. hadoi. okay move on

Mule2 ingat kami akan tinggal di dalam kolej. just so you know kolej ni kecik je. comel. 2 rows of blocks of rumah kedai. ha dapat bayang? bawah and first floor kolej / classes, atas tuh yg rumah tuh apartment student. so nak g kelas terjun dri atas pun boleh. haha tapi bukan untuk student under mara lelaki. kami tinggal di luar kolej (yeah!) tinggal di rumah dua tingkat di tman berhampiran je.. so satu rumah 10 org tpi stakat ni rumah aku 8 je.

aku awal2 dah chop bilik untuk 2 org. Dengan harapan bleh tido situ sorg2 haha. tpi x pe lah dpat roommate. tak kisah lah bukan bapak aku bayah sewa rumah. haha.

Orientation week bermula lah. Macam2 aktiviti ade. tapi yang fun je lah kan bukan macam certain university (ahem2) but i was fun. Im in group 8. So we have to perform modern dance pada hari penutup orientasi. okay we danced High School Musical dance, and i got 'A Night To Remember' song -.- but we didn't win. takpe cause i have lots of fun and the seniors were great too.

Next monday start class. Im scared. 1.5 years of Cambridge A-level program. Hoping for the best. and i miss my friends. its okay maybe im gonna have a new friends or whatever, but you guys are still irreplaceable.

No comments: